• Leverans 5-7 arbetsdagar

    Normalt har du ditt paket inom 5-7 arbetsdagar, inom Sverige.  Om någon vara skulle saknas så hör vi av oss så snart som möjligt.
  • Fel vid leverans

    Skulle du få en defekt eller fellevererad vara ska du kontakta info@vandis.se så snart som möjligt. Vi tar emot felanmälan och återkommer med returanvisningar. Skicka varan i det skick den mottogs, åtföljd av en skade- eller felanmälan, så får du en felfri, rätt vara.
  • Fri frakt inom Sverige

    Frakt inom Sverige är gratis.

  • Frakt kostnad för Europa och Övriga Världen

     Kostnad för frakt inom Europa är 100 kr och övriga världen 150 kr.
  • Reklamation

    Vid en eventuell tvist följer vi Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer. Har du som konsument betalat i förskott och vill häva ditt köp på grund av en försenad leverans eller ett oönskat köp återbetalar vi dina pengar inom 30 dagar. Vi måste meddela dig om en eventuell leveransförseningen innan varorna lämnar vårt lager.
  • Ångerrätt

    Du har 14 dagars ångerrätt från och med den dagen du hämtar ut varan enligt svensk lag. Du måste kontakta kundtjänst inom dessa 14 dagar för att ångerrätten ska gälla. Att inte hämta ut sitt paket räknas inte som att man ångrar sitt köp. Det är tillåtet att öppna förpackningen och utföra funktionskontroll på sådant vis som ej skadar produkten eller dess förpackning.  Fraktkostnaden vid returfrakt är en kostnad som du själv måste stå för tillsammans med eventuell fakturaavgift. Returnera inte mot postförskott.

    OBS! Spara kvittot du får av Posten, här finns ett kollinummer som används för spårning av ditt paket. Tänk på att du är ansvarig för returförsändelsen till oss
  • Kortbetalning - 0 kr

    Vi accepterar för närvarande VISA och Mastercard. Det tillkommer inte någon kortavgift. Kreditkortsbetalning hanteras av vår betalningspartner DIBS-DebiTech för att garantera snabb och säker betalning.

  • Priser och frakter

    Alla priser är angivna i svenska kronor (SEK) inklusive 25% moms. Vad du ska betala för dina varor framgår alltid i kassan, innan du skickar iväg din order.
  • Fel och korrigering av publicerat material

    Vi förbehåller oss rätten att i efterhand korrigera priser, produkttexter och bilder som tryckts eller skrivits felaktigt på webbplatsen, på våra bloggar och i sociala medier. Vi reserverar oss för prisjusteringar (ex. förändrade priser från våra leverantörer och valutaförändringar), lagerförändringar och eventuellt tekniska fel på webbplatsen, webbläsaren eller i hårdvara såsom nätverk och servrar.
  • Frågor gällande våra ordervillkor

    Har du frågor gällande våra ordervillkor är du alltid välkommen att kontakta info@vandis.se. Vi försöker svara på e-post inom 48 timmar.